Współpraca
Współpraca z naszą firmą opiera się na :
⦁ Przeprowadzeniu analizy (audytu) przedsiębiorstwa Zleceniodawcy pod kątem znalezienia rozwiązań umożliwiających zwiększenie przychodów z prowadzonej działalności,
⦁ Przygotowaniu i zaprezentowaniu rozwiązań w celu zwiększenia przychodów z prowadzonej działalności,
Następnie na:
⦁ Zaproponowaniu działań marketingowych (reklama, marketing),
⦁ Zaproponowaniu rozwiązań optymalizujących koszty prowadzonej działalności,
⦁ Podjęciu działań poprawiających opinię o przedsiębiorstwie Zleceniodawcy,
⦁ Zaproponowaniu wprowadzenia „wizytówki firmy” (strona www, fanpage Facebook itp.),
⦁ Przeprowadzeniu analizy działań konkurencji (badanie rynku),
⦁ Zaproponowaniu działań dopasowanych do potrzeb rynku,
⦁ Wejściu na nowe rynki / dotarciu do nowych grup odbiorców usług / produktów,
⦁ Zaproponowaniu wprowadzenie nowych produktów/usług oraz dostosowaniu cen do poziomu konkurencji, zmianie polityki cenowej oraz promocji rynku,
A także na:
⦁ Stworzeniu mechanizmu zarządzania klientami tzw. CRM (Customer Relationship Management),
⦁ Stworzeniu/poprawie/optymalizacji procesów istniejących w firmie,
⦁ Zaproponowaniu rozwiązań mających na celu zwiększenie odwiedzin/konwersji/sprzedaży,
⦁ Zaproponowaniu rozwiązań zwiększających poziom zysku generowanego przez jednego klienta tzw. lifetime value oraz stworzeniu dodatkowych wartości dla klienta,
⦁ Zaproponowaniu zmian pozycjonowania poprzez skierowanie oferty do bardziej zamożnej kategorii klientów/korporacji,
⦁ Zmianie brandu firmy tzw. rebranding
⦁ Zaproponowaniu rozwiązań umożliwiających osiągnięcie efektu skali,
⦁ Podjęciu działań optymalizacyjnych w celu zwiększenia pozycji w wyszukiwarkach tzw. SEO
⦁ Konsultowaniu planowanych do podjęcia przez Zleceniodawcę rozwiązań.